Auguri a tutte le mamme del mondo!

di Enzo Avitabile; 


<< Mamm aret 'e lastr,acqu che scennne n'funn,

mamm ca pur nonn,nun cunoscen'o munn,

mamm ka facc jianca,paur antic abbijano a fa mal,

mamm pover,nu fiammifer pe guardà o mar,

mamm bestij 'e mamm,ca l'ammore è sul na parol,

mamm sord e mut,ca so mamm sulament a'ffor,

mamm schiav mamm,secul e secul ca capa acalata,

mamm ferocij cu l'ogne a'ffore,pu nu post sott 'o sol,

mamm coraggios chien 'e tritol ncop a panz,

mamm soldat attaccat a n'ultima speranz,

mamm a punton e vic,o gran nun abbast maje,

mamm rint 'a na terr stranier,ca faccia n'terr rint a' pover,

mamm pe semp mamm.

Mamm criatur senz gelat e senz nennill,

mamm operaij,na siren e nu bicchier 'e vin,

mamm che l'abbandonan picirilli,piccirilli,

mamm n'cop 'e segge 'a rutell ,'e nott a parlà che stell,

mamm sincer,sient che addor celest 'e ciel,

mamm nustalgij,na ferit ca nun se san maje,

mamm martir,scarp rott nu' ciardin 'e rose,

mamm nemic ca cunoscen 'o stess dolor,

mamm annascunnut sott 'a nu vel chin 'e buc,

mamm perdonat,mamm marchiat,

mamm che man apert ma ka nun sann vulà,

mamm nuvol e nuvol,

mamm nu suonn 'a mità,

mamm pe semp mamm.

Mamm luntan,

mamm viento rint 'e capill,

mamm pe semp rint 'o cor 'e nu figlio,

mamm pe semp mamm >>.

Vi invito ad ascoltare questa canzone e a leggere attentamente il testo. 

"Auguri a tutte le mamme del mondo, anche a quelle che non ci sono più, ma soprattutto a quelle che continuano a soffrire di fronte alla crudeltà della guerra”. 

Peppe Cotroneo


Commenti

Post popolari

Reggio scenderà in piazza per difendere il "Tito Minniti" oppure penserà solo alla Reggina calcio?

Va’ ‘nti to’ mamma di Giuseppe Ginestra

L’ospedale di Reggio Calabria è circondato dai rifiuti #IoAmoReggio

Salvatore Napoli: icona di semplicità

Zio Nino, l’innamorato dei giovani!

Preghiera di un giovane contadino sudamericano per augurarvi #BuonAnno

Caro amico ti scrivo......

Contatti:


E-mail:


Social: 

La mia foto
Peppe Cotroneo
Sono nato a Reggio Calabria nel 1984, e vivo a Milano dal 2010. Sono un infermiere coordinatore. In questo mio spazio, scrivo ciò che penso, perchè credo fortemente nella comunicazione e nell'informazione libera e indipendente. Bisogna pensare ad un mondo nuovo, fatto di giustizia sociale, di rispetto per l'ambiente e lottare sempre per chi è al margine della strada. Insieme possiamo fare grandi cose! Peppe Cotroneo

Citazioni:

" La semplicità è la forma della vera grandezza ”. (Peppe Cotroneo).